DESPRE CE VA VORBI

In cadrul a 4 sesiuni care se vor intinde pe durata a mai mult de 6 ore Keller va puncta:

- cum poate fi stabilita pozitionarea competitiva a unui brand pe diverse categorii si piete

- cum pot fi concepute programe integrate de marketing si comunicare [atât interne cat si externe]

- cum pot fi implementate strategii de brand

- cum poate fi calculat  ROI [return of investments] in campanile de comunicare si advertising

- cum pot fi folosite atributele unui brand in relatia cu clientii pentru fidelizarea lor.

AGENDA

8:30 – 9:00 > Inregistrarea participantilor, networking

9:00 – 10:30 > Sesiunea 1
Brand Management pentru secolul 21
• O privire de ansamblu a conceptului de brand equity
• Lectii de la celor mai puternice branduri ale lumii
• Pacatele de moarte ale managementului de brand
• Q&A

10:30 – 11:00 > Pauza de cafea

11:00 – 12:30 > Sesiunea 2
Brand planning
• Brand Positioning Model: cum sa stabilesti avantaje competitive
• Brand Resonance Model: cum sa determini implicarea clientilor intr-un proces de loialitate pe termen lung  fata de brand
• Valoarea unui brand: cum sa intelegi procesul de creare si crestere a unei valori intangibile pentru a intelege mai bine impactul financiar al investitiilor si cheltuielilor de marketing
• Pro si contra in abordarile industriilor mari in procesul de masurare a brand equity-ului
• Cum sa creezi si sa implementezi un sistem de masurare a brand equity-ului
• Studiu de caz: American Expres
• Q&A

12:30 – 13:30 > Masa de pranz

13:30 – 15:00 > Sesiunea 3
Constructia unui brand puternic
• Alegerea elementelor de brand
• Canale integrate si strategii de comunicare
• Maximizarea oportunitatilor oferite de New Media
• Studiu de caz: Red Bull
• Q&A

15:00 – 15:30 > Pauza de cafea

15:30 – 17:00 > Sesiunea 4
Strategii de dezvoltare a brandului
• Arhitectura brandului, ierarhiile brandului si portofoliu de brand
• Strategii eficiente pentru extensie de brand
• Managerierea brandurilor in cadrul segmentelor de piata
• Cum se ingrijeste un brand in timp
• Studiu de caz: Nivea
• Q&A

17:15 – 18:00 > Sesiunea 5
Cum sa pui totul in ordine
• Tehnici speciale
• Abordarea holistica in brand management
• Cum sa pui cap la cap tactici de marketing
• Studiu de caz: Nike
• Q&A si cuvinte de ramas bun

Keller este un pionier in cercetarea strategiilor de brand management si imbina rigoarea academica cu utilitatea practica. Profesor de marketing la "Tuck School of Business". Citeste mai mult »

In cadrul a 4 sesiuni care se vor intinde pe durata a mai mult de 6 ore Keller va puncta despre pozitionarea competitiva, programe integrate si strategii de marketing. Citeste mai mult »

Temele seminarului sunt reprezentative pentru mai multe tipuri de industrii printre care retail, produse de larg consum, telecom, IT&C, servicii financiare etc. Citeste mai mult »

Detalii despre Keller, eveniment si inscriere puteti obtine de la Biroul - Reprezentanta al Universitatii in Romania. Citeste mai mult »