About

Cele mai valoroase bunuri ale unei companii sunt brandurile in care au investit si pe care le-au dezvoltat de-a lungul timpului. Desi tehnicile de productie pot fi adesea duplicate doar perceptiile si atitudinile raman intiparite in mintea consumatorilor.

Pocesul prin care un produs devine brand a devenit foarte complex. Dificultatea si cheltuielile costisitoare care presupun introducerea de noi produse pe piata inseamna un stres foarte mare pentru orice companie. Tehnicile de mass marketing din trecut nu mai sunt la fel de eficiente iar o noua gama de instrumente se impun din ce in ce mai mult.

Regulile jocului se schimba in mod dramatic. Companiile au nevoie de o gandire proaspata despre cum sa opereze si sa concureze pe piata luind in considerare noile piete si realitatile economiei moderne. Branding-ul este un ingredient critic in ceea ce priveste crearea de valoare adaugata. Si totusi multe firme sufera de pe urma unor programe de brand management prost concepute si implementate.

Keller este un pionier in cercetarea strategiilor de brand management si imbina rigoarea academica cu utilitatea practica. Profesor de marketing la "Tuck School of Business". Citeste mai mult »

In cadrul a 4 sesiuni care se vor intinde pe durata a mai mult de 6 ore Keller va puncta despre pozitionarea competitiva, programe integrate si strategii de marketing. Citeste mai mult »

Temele seminarului sunt reprezentative pentru mai multe tipuri de industrii printre care retail, produse de larg consum, telecom, IT&C, servicii financiare etc. Citeste mai mult »

Detalii despre Keller, eveniment si inscriere puteti obtine de la Biroul - Reprezentanta al Universitatii in Romania. Citeste mai mult »